ما با "جنگ نرم" تحت مدیریت آمریکا مواجه هستیم/ مقاومت فکری و فرهنگی ضرورت امروز ماست
نوشته شده توسط : فرهادی
اجمالی// سید حسن نصرالله:
ما با "جنگ نرم" تحت مدیریت آمریکا مواجه هستیم/ مقاومت فکری و فرهنگی ضرورت امروز ماست

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب الله لبنان گفت: همان طور که امام خامنه‌ای(مد ظله عالی) فرمودند ما امروز با نوع دیگری از جنگ به نام جنگ نرم روبرو هستیم که آمریکا آن را مدیریت می‌کند.

خبرگزاری فارس: ما با "جنگ نرم" تحت مدیریت آمریکا مواجه هستیم/ مقاومت فکری و فرهنگی ضرورت امروز ماست

 

به گزارش فارس، سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در مراسم جشن فارغ التحصیلی فرزندان شهدای مقاومت در شهر بیروت تصریح کرد: امروز ما جنگی از نوع دیگر مواجه هستیم که امام خامنه ای آن را جنگ نرم نامیدند که دولت آمریکا آن را مدیریت می کند و دشمن اسرائیلی صرفا جنگجو در این جنگ است.

وی افزود: کسی که جنگ نرم را مدیریت می کند؛ به جستجوی رمز قدرت چیست و آنها می دانند که از یورش به خاک ما ناتوان هستند واز این رو اندیشه و افکار و فرهنگ ما را نشانه رفتند تا اینکه ما مردانی نظیر علی و احمد عنیسی (از شهیدان مقاومت) نداشته باشیم.

سید حسن نصرالله گفت: لبنان اکنون با وجود هرچه در آن روی می دهد، امن تر از واشنگتن و نیویورک است.

وی تصریح کرد: ما به مقاومتی از نوعی دیگر یعنی مقاومت فکری و فرهنگی برای محافظت از ارزش ها و ایمان خویش نیاز داریم زیرا این مقاومت فاکتور قدرت و پیروزی ما به شمار می رود.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز کسانی هستند که می‌گویند، حزب الله در تنگناست و در وضعیت سختی بسرمی‌برد، اما من به شما می‌گویم این افراد با توجه به دیدگاه‌های خود فکر می‌کنند، چون مقاومت هم اکنون 30 سال است که با دشواری‌هایی مواجه بود و جنگ 2006 بهترین دلیل این مدعاست. طی جنگ 2006 برخی تصور کردند که مقاومت آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، در حالی‌که خود مقاومت از پیروزی سخن می‌گفت.

 

ادامه دارد...





:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: